Thursday, August 02, 2007

still waiting 4 the day

Lama sangat dah tak update. perubahan hormon agaknya..hahaha..banyak kali dah log in tapi tak post2 jugak entry baru..inipun, dari tadi lagi dah log in tapi masik jugak tak tau nak tulis apa..kehabisan idea atau aku yang dah tak reti menulis?sama je la tu..sebelum2 ni pun tak reti gak, tapi tah apa2 yang merapu..ni pun tak tau ada lagi ke tak orang datang sini..macam hidup segan mati tak mau je blog ni..Lately banyak sangat benda nak kene buat..sebenarnya takdela sibuk sangat, tapi selagi tak selesai aku rasa macam ada yang tak siap je lagi..kat sini pun aku tak buat pape2 pun..cuma kene beli2 barang jela..tapi yang membuatnya sume mak aku ngan adik aku yang tolong buat..aku tak reti bende2 kreatif ni..yang nak kene pikir guna otak dan kelembutan tangan nak menggubah2..aku reti siap tapi nak cantik! hahahaha..banyak songel je..

Minggu ni rasanya paling sibuk la..nak masuk umah baru..(bukan rumah sendiri ye..rumah sewa), mop lantai, sapu sampah, nak pasang tikar dalam bilik...tu belum angkut lagi segala mesin gala bagai macam raksasa tu..ni pun dah pindahkan barang encik zamili mohamed, turn aku hujung minggu ni..barang dia pun tak habis lagi angkut..baju cam satu lori (mengalahkan aku yang pompuan ni)..petang ni aku nak pegi sana balik, nak letak suratkhabar sebelum letak tikar getah tu..badan ni rasa macam nak patah dah. malam tadi macam dah tak boleh bukak mata, malam ni ada lagi barang encik zamili tu yang nak dikemas...banyak sangat barang yang tah apa2..tu yang tak siap2 lagi tu...kekadang aku bising gak, dalam hati je la..

Roti pun cuti dah sebulan lebih cuti..konon2 petang-petang nak jogging la..mau kasi kurus sikit..ala, aku ni poyo je lebih..ada je alasan, nak pegi hujan lah tetiba..time hujan tak rasa nak pegi pun...ni tinggal dua minggu lagi..malas lah nak berjogging2 ni..biar jela macam ni..huhuhu..malas nak berdiet2, tp aku still la kawal sikit makan tu..kalau boleh biar jela maintain, jangan bertambah lagi sudah. lepas ni tak tau lagi perancangan roti macam mana..nak kene manage masa betul2..tengok lah macam mana nanti..

4 Comments:

At 11:40 AM, Blogger RATNA RAHIM said...

waaaa dah slamat angkut barang ke bakal rumah nnt yer kak apid...tahniah kak apid..tak sempat nk ckp..thehehehe roti roti rotiiii

 
At 3:14 PM, Anonymous Anonymous said...

tak habis kemas lagi cik bawang..tak larat dah ni..esok sambung plak

 
At 2:08 AM, Anonymous Anonymous said...

Apiddddddddd!!! Hohoho...patut ler bizije x berupdet..ada hal mustahak rupanyer dia yer?? Ehe! Thanks kad dah sampai umah..kalau x dapat hadir kita doakan dari jauh je semoga bahagia ke anak cucu. Tkasih banyak2 sbb menjemput :D

 
At 8:14 AM, Anonymous Anonymous said...

thanks kak jojoe..ada masa datang la..hehehehe

 

Post a Comment

<< Home